AfterDawn: Vraag en Antwoord
  0   0

Wie kan mij helpen aan handleiding voor Grabit

Gesteld door: aret, 20 nov 2013 14:14

Beste antwoord (gekozen door de steller van de vraag)

  0   0
aret (-1)

dankje wel schat

20 nov 2013 14:14

Overige antwoorden

  1   0
Plankje (950)

Heb er ooit eens eentje gemaakt, zelfs een paar filmpjes over de werking en een patch voor een Nederlands vertaling.
Zal kijken of ik ze nog ergens kan traceren.

20 nov 2013 20:05
  0   0
Plankje (950)

Filmpje (swf-bestand) kun je hier downloaden
https://mega.co.nz/#!V4lhQSQT!KPyfdV7sQ...jdheOnO380c_ROs
en een voorbeeld over hoe je wat muziek kunt downloaden met Grabit vind je hier
https://mega.co.nz/#!x50gTQSZ!I_rIU2_Rt...LWvBgI-mgwmTQ1g

21 nov 2013 22:44

Doe een suggestie voor een beter antwoord

Je kan ook compleet anoniem meedoen.
Als je nog geen AfterDawn.com account hebt, vul dan a.u.b. hieronder een nicknaam en je email adres in. Een Activatie link word dan naar je email gestuurd.

Als je al een AfterDawn.com account hebt, log dan in met de volgende tab.

Login met je AfterDawn gebruikersnaam of je email adres


Stel je vraag.

Before you can ask a question you need to login.(X)

Login / register(X)