AfterDawn: Nieuws

Afterdawn mag 50 licenties weggeven voor de nieuwe Advanced SystemCare Ultimate 9

Geschreven door Marco Korthout (Google+) @ 3 feb 2016 11:59 Gebruikers reacties (41)

Nieuwe Advanced SystemCare Ultimate 9 van IObit met antivirusscanner van Bitdefender Advanced SystemCare van IObit wordt al door miljoenen mensen gebruikt om hun computer optimaal te laten presteren. Vorige week heeft het bedrijf hun SystemCare serie uitgebreid met een nieuwe Advanced SystemCare Ultimate 9. Deze nieuwe editie is niet alleen een hulpprogramma voor optimalisering van het systeem, maar met de nieuw toegevoegde Antivirus Scanner van Bitdefender. Advanced SystemCare Ultimate 9 is hiermee een totaal pakket met volledige bescherming voor Windows 10.
Advanced SystemCare Ultimate 9 heeft een DNS-bescherming in de Antivirus module toegevoegd, waardoor DNS-verbindingen tussen het internet en particulieren netwerken worden beschermt en er voorkomen wordt dat juridische domeinen worden doorgestuurd naar criminelen of gekaapte websites. Daarnaast heeft het ook de Anti-browser-tracking voor Microsoft Edge gebruikers van Windows 10 verbetert, waardoor kwaadaardige cookies verwijderd worden en privé gegevens veilig blijven.

Om de snelheid van de pc te verbeteren heeft Advanced SystemCare Ultimate 9 een automatische 'RAM cleaner' toegevoegd die indien nodig, automatisch uw RAM optimaliseert. De nieuwe 'Speedup' module zorgt ervoor dat het systeem top prestaties levert. Daarnaast heeft ASC Ultimate 9, IObit's database van 'Spyware Vewijderaar', ' Register Herstel', 'Privacy Schoner', 'Junk Files' en 'Surf beveiliging' uitgebreid, zodat de 1 –klik optimalisatie nog effectiever is en de gebruikers een nog snellere pc kan bieden.

Voor Windows 10 gebruikers heeft Advance SystemCare Ultimate 9 een Windows 10 bepantsering toegevoegd om het verzamelen van uw privé gegevens zoals locatie, audio-bestanden, adresboek, etc., door Windows 10 zelf, tegen te gaan. Wanneer u Microsoft Edge gebruikt zal Advance SystemCare Ultimate 9 u garanderen dat uw online activiteiten niet worden aangetast met kwaadwillende applicaties en browser add-ons.

Donker of licht, aan u de keus ..





Hoewel ikzelf geen voorstander ben van 1-klik optimalisaties, beschikt ASC Ultimate over heel veel superhandige modules,
die je desgewenst automatisch of handmatig kunt uitvoeren.
En met de nieuwe anti-virusmodule van Bitdefender is het ook nog eens een volwaardige antivirustool.

Wil je je computer of laptop optimaal laten presteren en beschermen is ASC Ultimate zeker geen slechte keus.
Standaard kun je de software 30 dagen uitproberen,
maar Afterdawn mag 50 licenties weggeven waarmee je de applicatie 6 maanden lang kunt gebruiken.

Als je één van de 50 gratis licenties in de wacht wilt slepen,
hoef je dat alleen maar in een reactie op dit artikel aan te geven en je krijgt per PM de licentie toegezonden.


Advanced SystemCare Ultimate 9 website
Advanced SystemCare Ultimate 9 download (30 dagen testversie)

Vorige Volgende  

41 gebruikers reacties

13.2.2016 12:46

Ben een tevreden gebruiker van Advanced SystemCare en zou graag een half jaar de nieuwe mogelijkheden uittesten

23.2.2016 13:15

Graag één van de 50 gratis licenties ..

33.2.2016 13:39

Ik wil hem wel een van de 50 gratis licenties

43.2.2016 15:59
fvoske
Unverified new user

ben erg benieuwd!!!

53.2.2016 16:46

Daar zou ik heel blij mee zijn

63.2.2016 16:50

Ben heel tevreden met systemcare, zeer betrouwbaar

73.2.2016 17:20

Lijkt me prima

83.2.2016 17:52

top product , heel graag een gratis licentie willen hebben

93.2.2016 17:56

Indien mogelijk zou ik heel graag zon licentie krijgen

103.2.2016 18:59

indien mogelijk wil ik er graag ook 1 hebben...

113.2.2016 19:35

Eindelijk een betrouwbare bescherming voor windows 10. Hopelijk ben ik 1 van de 50.


Dank bij voorbaat


Tot nu toe nog geen licentie ontvangen!!??

Dit bericht is bewerkt nadat het is gepost. Laatste bewerking was om 4 mei 2016 @ 5:41

123.2.2016 19:41

wil het graag gaan proberen dus hoop dat ik er bij zit

mvg Ronald

Dit bericht is bewerkt nadat het is gepost. Laatste bewerking was om 3 feb 2016 @ 19:44

met een hamer past alles

133.2.2016 21:35

ik zou graag deze bescherming voor windows 10 willen gebruiken

143.2.2016 23:52

Advanced SystemCare Ultimate is het perfecte beschermingssysteem en zorgt voor optimale prestaties! Gaarne een licentie voor de nieuwe versie!

Dit bericht is bewerkt nadat het is gepost. Laatste bewerking was om 3 feb 2016 @ 23:53

154.2.2016 0:17

De meeste bovenstaande gebruikers hebben hun registratiecode per PM gekregen. Sommigen stonden er meerdere malen in en een paar zijn niet geverifieerd.

Het is geen wedstrijdje,
wanneer je geregistreerd/geverifieerd bent
en je plaats hier een reactie, krijg je gewoon een code.
Niet altijd terstond, soms kan het even duren.

Totdat de 50 zijn bereikt natuurlijk ;-)

164.2.2016 0:38

zou echt schelen in de financien.
bedankt alvast.

174.2.2016 11:00

Voor zo'n superprogramma krijg ik graag een licentie!

184.2.2016 13:09

lijkt mij een goed idee

194.2.2016 13:19

ik doe mee

204.2.2016 13:58

Nou, graag een licentie!


Ernst Mevius

214.2.2016 15:51

Ben een tevreden gebruiker van Advanced SystemCare ik zou hem graag willen uit broberen

Dit bericht is bewerkt nadat het is gepost. Laatste bewerking was om 4 feb 2016 @ 15:52

224.2.2016 19:25

immunet 3 slaat alarm en zegt w32.trojan.19db.1201 tegen gehouden?
ben geen p.c expert wat is hier aan de hand?

234.2.2016 19:36

Originally posted by banjo2:
immunet 3 slaat alarm en zegt w32.trojan.19db.1201 tegen gehouden?
ben geen p.c expert wat is hier aan de hand?

Krijg je de melding tijdens de installatie?
False positive, het bestand is schoon, zie de controle op VirusTotal

244.2.2016 19:46

ja tijdens instalatie.oke bedankt....

255.2.2016 0:59

Ik zou graag een gratis licentie in de wacht wilt slepen :-)
Thanks!

265.2.2016 11:35

Graag één van de 50 gratis licenties ..

275.2.2016 17:59

Top,zou graag dit willen uitproberen,goeie site afterdawn,alvast bedankt

285.2.2016 21:20

Ik ben nog niet overgestapt naar W10, mar wil wel graag uw Advanced SystemCare Ultimate testen. Ziet er veelbelovend uit. Helemaal top dat Bitdefender is inbegrepen. Dank AfterDawn voor dit mooie aanbod.

Hoop de licentie te mogen ontvangen. Bij voorbaat dank.
Grt, Jan

Dit bericht is bewerkt nadat het is gepost. Laatste bewerking was om 5 feb 2016 @ 21:34

296.2.2016 20:44
cowboy 21
Unverified new user

System care doet wat het moet doen,

ik ben een fan!

306.2.2016 22:42

Hallo,

Wil graag deze software uittesten.
Ben een groot fan van Advanced SystemCare

Jan

317.2.2016 8:48
Rudybeer
Unverified new user

Een mooi programma ,ik gebruik al lang de gratis versie doch zou deze graag permanent hebben
Beer

327.2.2016 9:42

Wil hem graag testen dus hoop op een licentie.

338.2.2016 23:01

Ook ik ben wel in voor een test. Zou het fijn vinden om voor een half jaar licentie in aanmerking te komen.

3415.2.2016 14:33

In grote spanning wacht ik af.

3519.2.2016 11:05

Ik ben nog niet nr. 50, dus het kan nog.....

361.3.2016 19:10

was erg tevreden over de vorige versie, super programma!

3715.3.2016 14:55

Wegens een computercrash ben ik de code kwijt

3815.3.2016 15:24

Originally posted by balmoral1:
Wegens een computercrash ben ik de code kwijt
Staat als het goed is nog steeds in je PM-box ;-)

3915.3.2016 15:28

Originally posted by Plankje:
Originally posted by balmoral1:
Wegens een computercrash ben ik de code kwijt
Staat als het goed is nog steeds in je PM-box ;-)
Sorry niet te vinden.

4015.3.2016 15:38

Originally posted by balmoral1:
Originally posted by Plankje:
Originally posted by balmoral1:
Wegens een computercrash ben ik de code kwijt
Staat als het goed is nog steeds in je PM-box ;-)
Sorry niet te vinden.
http://discussie.afterdawn.com/private_inbox.cfm

4116.3.2016 16:01
wanderer1949
Unverified new user

een van de beste opschoon programmas

Op dit artikel kun je niet reageren.

Nieuwsarchief