AfterDawn: Vraag en Antwoord
  0   0

Wie kan mij helpen aan ondertitels?

Gesteld door: aret, 14 okt 2013 18:54

Beste antwoord (gekozen door de steller van de vraag)

  1   0
Plankje (950)

Bij http://subtitleseeker.com/ wordt er tegelijkertijd gezocht op de verschillende ondertitelsites.

14 okt 2013 18:54

Overige antwoorden

  1   0
ongecontroleerde nieuwe gebruiker

bierdopje.com

19 okt 2013 18:55
  0   0
aret (-1)

ja maar deze heeft niet wat ik zoek. sorry fijn van jou antwoord bedankt
als je een ander adres heeft graag

15 okt 2013 15:40
  0   0
11 nov 2013 23:46

Doe een suggestie voor een beter antwoord

Je kan ook compleet anoniem meedoen.
Als je nog geen AfterDawn.com account hebt, vul dan a.u.b. hieronder een nicknaam en je email adres in. Een Activatie link word dan naar je email gestuurd.

Als je al een AfterDawn.com account hebt, log dan in met de volgende tab.

Login met je AfterDawn gebruikersnaam of je email adres


Stel je vraag.

Before you can ask a question you need to login.(X)

Login / register(X)