AfterDawn: Vraag en Antwoord
  0   0

Ik heb Spotnet 1.8.1, maar ik kan geen nieuwe spots binnenhalen. Alles is goed ingevuld. Ook al spotnet verwijderd en opnieuw. Wie kan helpen?

Gesteld door: wendy67, 22 nov 2013 23:09

Beste antwoord (Gekozen door gebruikers)

  7   0
ongecontroleerde nieuwe gebruiker

vul in bij server properties 91.223.220.236 bij grabit 2x poort 119 en 50 lines
gr ron

22 nov 2013 23:09

Overige antwoorden

  6   0
ongecontroleerde nieuwe gebruiker

ik heb spotnet gedonwload.maar voordat hij is opgestard.duurt wel een uur of soms nog langer

2 dec 2013 10:25
  1   0
ongecontroleerde nieuwe gebruiker

staat jou download knop goed heb je grabit geladen heb je een news groep ?

24 nov 2013 9:15

Doe een suggestie voor een beter antwoord

Je kan ook compleet anoniem meedoen.
Als je nog geen AfterDawn.com account hebt, vul dan a.u.b. hieronder een nicknaam en je email adres in. Een Activatie link word dan naar je email gestuurd.

Als je al een AfterDawn.com account hebt, log dan in met de volgende tab.

Login met je AfterDawn gebruikersnaam of je email adres


Stel je vraag.

Before you can ask a question you need to login.(X)

Login / register(X)